Szkolenia Stacjonarne

main1
IMG_0177
previous arrow
next arrow

Cel bezpośredni:

Przekazanie kursantom niezbędnej wiedzy w celu podniesienia umiejętności miękkich. Kursanci dostaną wiele praktycznych rad dotyczących wybranej tematyki. Kurs ma na celu promowanie zachowań zgodnych z protokołem i zasadami dobrych manier. Zajęcia odbywają się w siedzibie Państwa firmy, bądź w pobliskiej sali konferencyjnej.

Streszczenie:

Nasz projekt zakłada trzy bloki teoretyczne oraz dwa bloki praktycznych zajęć o tematyce szeroko rozumianego savoir vivre’u jak również jego zastosowania w praktyce. Jednakże ostateczny kształt szkoleń dopasowujemy do poszczególnych grup.

Proponowane zagadnienia*:

  1. Czym jest savoir-vivre i czemu służy w biznesie,
  2. Zasada predestynacji i jej zastosowanie w codziennych sytuacjach,
  3. Spotkania biznesowe,
  4. E-mailing i obsługa telefoniczna klienta,
  5. Etykieta w biznesie – przywitanie, wizytówki, small-talk,
  6. Ubiór biznesowy,

* Pragnąc dostosować naszą ofertę do oczekiwań klientów, jesteśmy gotowi przygotować dla Państwa ofertę indywidualną

Zapraszamy do kontaktu