Cel bezpośredni:
Przekazanie kursantom niezbędnej wiedzy w celu podniesienia umiejętności miękkich. Kursanci dostaną wiele praktycznych rad dotyczących wybranej tematyki. Kurs ma na celu promowanie zachowań zgodnych z protokołem i zasadami dobrych manier. Zajęcia odbywają się w siedzibie Państwa firmy, bądź w pobliskiej sali konferencyjnej.
Streszczenie:
Nasz projekt zakłada trzy bloki teoretyczne oraz dwa bloki praktycznych zajęć o tematyce szeroko rozumianego savoir vivre’u jak również jego zastosowania w praktyce. Jednakże ostateczny kształt szkoleń dopasowujemy do poszczególnych grup.
Proponowane zagadnienia*:
- Czym jest savoir-vivre i czemu służy w biznesie,
- Zasada predestynacji i jej zastosowanie w codziennych sytuacjach,
- Spotkania biznesowe,
- E-mailing i obsługa telefoniczna klienta,
- Etykieta w biznesie – przywitanie, wizytówki, small-talk,
- Ubiór biznesowy,
* Pragnąc dostosować naszą ofertę do oczekiwań klientów, jesteśmy gotowi przygotować dla Państwa ofertę indywidualną