Szkolenia Wyjazdowe

PODSUMOWANIE

Cel bezpośredni:

Przekazanie kursantom niezbędnej wiedzy w celu podniesienia umiejętności miękkich. Kursanci dostaną wiele praktycznych rad dotyczących wybranej tematyki. Kurs ma na celu promowanie zachowań zgodnych z protokołem i zasadami dobrych manier. Dodatkowym aspektem zwiększającą atrakcyjność jest fakt, że naszą bazą może być komfortowy katamaran, ekskluzywne pole golfowe jak i wysokiej klasy hotel. Dokładna lokalizacja zależy od terminu oraz uzgodnień indywidualnych.

Streszczenie:

Nasz projekt zakłada trzy bloki teoretyczne oraz dwa bloki praktycznych zajęć o tematyce szeroko rozumianego savoir vivre’u jak również jego zastosowania w praktyce. Jednakże ostateczny kształt szkoleń dopasowujemy do poszczególnych grup.

Proponowane zagadnienia*:

  1. Czym jest savoir-vivre i czemu służy w biznesie, (45 min)
  2. Zasada predestynacji i jej zastosowanie w codziennych sytuacjach, (2 x 45 min)
  3. Spotkania biznesowe, ( 2 x 45 min)
  4. E-mailing i obsługa telefoniczna klienta, (2 x 45 min)
  5. Etykieta w biznesie – przywitanie, wizytówki, small-talk, (2 x 45 min)
  6. Ubiór biznesowy, (45 min)
  7. Savoir-Vivre w żeglarstwie. (45 min)

* Pragnąc dostosować naszą ofertę do oczekiwań klientów, jesteśmy gotowi przygotować dla Państwa ofertę indywidualną

Zapraszamy do kontaktu